Yazılım Geliştirme

Facebook Twitter Linkedin

Ağırlıklı olarak Çağrı merkezi projelerinde ve özel tasarım projelerde, mevcut satın alınan hazır uygulamaların diğer sistemler (CRM, ERP, HBYS vs.) ile entegrasyon surecinde ve tamamen müşteriye özgü gereksinimlerin çözümüne yönelik, yazılım ve ürün geliştirme hizmeti veriyoruz.

  • Çağrı Merkezi
    • CRM, ERP, HBYS vb. sistemler ile Çağrı merkezi için kullanılan uygulamalar arasında çift yönlü entegrasyon çalışmaları
    • Müşteriye özgü Popup ekranlarının tasarımı, ya da mevcut kullanılan CRM uygulamalarının entegre bir şekilde popup edilmesi
    • Webservis. DB View vb yöntemler ile her turlu güvenli data alışverişi
    • Ödeme sistemleri ile otomatik güvenli bilgi alışverişi
    • Ses kayıtlarının CRM üzerinden dinlenilmesi, arşivlenmesi, iletimi
    • Arama sistemlerine müşteri sistemlerinden data alınması ve sonuçların geri iletmesi
    • Merkezi raporlama sistemleri ya BI uygulamalarına Agent ve çağrı merkezi performans değerlerinin aktarılması
    • Özel raporlama ara yüzlerinin hazırlanması ya da otomatik raporların ya da alarm durumlarının mail olarak gönderimi
  • Telefon Sistemleri
    • Otelcilik uygulamaları – Entegrasyonlar
    • Ücretlendirme uygulamaları
    • Raporlama uygulamaları
  • Özel Uygulamalar
    • Müşterinin özel isteği doğrultusunda yapılan geliştirme hizmetleri